Sunday, November 7, 2010

update tempahan

n3 ketiga di malam minggu
manfaatkan stremix di kg sebelum aku berangkat ke u*m esok pagi sesudah subuh
haisshhh bosan nye membayangkan keje + new sem neh
kan elok kalo sokg register last sem h0h0h0...
xpe..bertahan ye mun... 2 trisem je lagi...
Alhamdulillah rsult last sem xde yg kantoi
tp sngat kuciwaa sbab sbject yg ak aim A dpat B+ je...
adoiiii.... sebaik dr pling garang di alam buana bg ak B... erkk ingat D
sbab dier fully reject asemnt ak...smpaikan ak rse nak baling je asemnt kt muke dier
apepon perjuangan belom selesai... de baki 2 trisem g...i'ALLAH i can do it :))

mengarut lagi ;p
oklaa neh update tempahan dari upismate
xsia2 ak bagi korang rase free arituh
sikit aje...50 pcs... tuh pon azab aku nak siapkan
sebelom tuh kene gak buatkan oreo choc tuk ank fruits ak...
kang mengaco..mau aku lempang sekor2 ahhaa ;p

layan da pictureee


**hohh slah upload g... tuh cis cake ak kasi upismate ak rse lgpon sedekah kan bnyak phle nnt sepohon kayu**

**neh dier oder 50pcs..xmuat plak nak sumbat hohoh.... macih kat mess, org sarawak maa**

h0h0h0... pasneh mcam de waiting list nak oder
cume 1 je... nak amik ke x?? 5o pon sekse... neh kan beratus2 upismate nak sbab nak buat cukur jmbul anak dier.... hurm kalo sem neh ade sikit free.. boleh je ak amik
tapi mengenangkan sem neh da mule project pper.. dngan kje + claz + tesis + bisness ciput2,,,
aku rase aku boleh super duper gila nnt tuh... xpelaa pegang satu jee
pentingkan apa yang LEBIH PENTING... kerana yang LEBIH PENTING ituh LEBIH PENTING dari yang penting!!!... paham dok??? xpaham sudaaa ahhaaa ;p

ahhaa... da pukui 11 lebey...
tapi mate xngantuk lagi neh... ngee hope bngun awal sok
xde laa punch card aku merah untuk kesekian kalinyee
ohhh this week de audit... wahhh saya berpantang dlam dunia bloging n fesbuk utk seminguu h0h0h0...chiauuuuuu

No comments: