Friday, November 19, 2010

request dr kawan

yang baru ditunaikan eheheheh

bukan apa...masa dieorg nak rase tuh aku sebuk dengan trisem 7 yg haru tuh
asement xyah cite... buat2 direject n kne edit balik serupa nak gilee time tuh
alhamdulilah ar dapat mengharung dugaan!!!

erm la neh trisem8... lagi parah bile lect pencen yg cakap tsngkut2
yang penah ngaja dlu kembalii daa... hohh aku nak tunggu pakcik neh keluarkan ayat2 yg bemain kat kepala dier tuh bjnggut okeh... ade gak ak smpuk2 sbab ak da tau dier nak ckap ape
tapi sebab mnjang tsngkut je word kat kerongkong dier tuh ahahah tuh yg claz mmg sharp kol 9:30, jgn bmimpi nak balik awl okeh.. tsk tsk tsk :((

ohhh lebey suda...terluah perasaan pulak..
bukan apa smlam da bpuluh kali ak mnguap nak tngu dier abis claz daa ;p
okey aku tyang gambo... smlam try upload tp paham2 je laaa
kalo gune berukband, mmg super duper lembab daaaa

tadaaaa....
sebaik laa kau kol adik aku time neh...ingatkn ade balance bnyak g cis cake yg ak wat last week
upenye sibling ak da balun laa... aku mlas nak buat lg tp kne ar singgap kejap pegi beli
sebaik de yg 250gram tuh...kalo bnyak2 sngat kang bukan bmakan ehehehe


**okey inilaa resbery cis cake... rase mcam bsalah plak tepek kat fb td sbab kawan aku yg pregy tuh mcam teringin jee kang xdpat xpepasal ank dier meleleh air liuq ehehehe**


**close up ckit... lawa kan?? wkakaakakaaa**

**ok ne je ak bg bdak2 neh mkan,,, sengal okeh bgtau nak dtang kol 11 lbey.. ak siap greng mee bgai... last2 kol 4 dtang sah2 mee tuh da msuk mlut family ak espc adik aku yg kuat mkan tuh haha**

macam mne korang..besh kan?? ahakssss
seriusly maleh nak update sebenarnye...
manjang muke choc gune mould same n cis kocake je
acik maleh nak beli mould baru lgpon mahal, ak pon idup mkan megi je hahaha
n malass nak mebuat bende2 yg melecehkn... da ar balik ghaye shari jee huwaaaa
ok laaa cau cincauuuu... line clear okehh
ramai cooti ghaye panjang... so kt enjoyyyyyy!!!! :))

4 comments:

Yatie said...

for my bufday next year buatkan ekk..manyak sedap ooo

munn said...

boleh aje tp sblom tuh celeb la bzday sy ujung taun neh dlu eheh.. sponser kek chocc okeh kak ;p

Ann said...

dikkkkkkkkkk.

akak tau, nanti akak start new sem (aku start ikut suka aku kan) akak nk mkn cis kek ko ni. ko tak bwk, akak tak kawan. tacing setahunnnnnnnnnnnnnn

munn said...

kakkkkk idup lg ghupenye hahah... siot jee sem bru da mule 2 weeks muke xnmpak pon hahah... lect hello kate i'm not hapy bpuluh kali dier ulang sbb xde student yg dtang ;p

hoh kak susah nk bwak...xde peti ais nak smpan ehehe...amik resepi n buat sndri laa ye ahaaaa :))