Sunday, November 7, 2010

new cis cakee

ahhhaaaa....akhirnyaaaa berjaya jugak aku hasilkan cis cake
yang lebih comei n mantap h0h0h0

neh pon sebab cacian minah neh
so berbekalkan keazaman yg tinggi..cewahhhh ahhhaa
aku pegi laa merayau cari cis ari kamis after upis tuhhh
sempat lg cuci2 mate dekat warta.... siap jumpe samsul ghau2 yg ala2 sutun tuh
bininyeee sngat seksi sekse okeh ;p

ohh da lari topic neh
actually... walaupon xbape cntik sngat
at least ade laa rupe cis cake kan huhuhu
beshhh okeh.. ak siap bagi kazen + anak fruits ak sepuluh ketul
n esok bawak balik 2 3 ketui... yg balance tuh akan jadi tukun sampai ak balik nnt
tuh yg mlas buat...aku buat..aku makan..aku jugak yg kembang huwaaa
gatal pulak tuh buat 500gram punye..ha amik melambak ko ehehehehe

xkisah xde orang makan..yg pentinggg ak try bakat terpendam wakakkakaa
layan picture yg tbalik neh...salah uploadd ;p


**close up ckit vanila cis cake yg smooth laa sangat... + parutan choc...heavennn sebab bentuk ada comei sikit kalo nak compare 1st try arituh eheheh***


**ini dier hasil 500grm cis... telannn ye munnnn :))**

ohhh rase berbalaloi.... sebab jadi
padahal... lpass ak kuarkn chese n perah lemon...
aku g main badminton smpai 2 jam ahhhaa.... malas punye psal...
tapi memikirkan da cmpur lemon tuh harus jugak aku pukul
kang kalo ak buang dalam tong smpah da jd bespren setan pulak
xbaik okehh membazir hehheehh ;p

oklaa....ciauuuuu
wait nx entry okehhh

3 comments:

Ibu Aimy said...

pheewiittt.. buat la selagi terdaya mun.. saya dh muak dahh

munn said...

eheheh me toooo... bosan da muke pon da de iras2 cis cake da neh huhuh

ana said...

munnn, ak ilang resepi nieee huhuhu