Sunday, November 28, 2010

repeat order

ahhaaaa....
tq cik ila yeee, menambahkan income aku sikit ehheheh
at least aku balik kampung xde laa asik tido jee....
dapat la buat xtvti yg berfaedah ckit ;p

35 pices oreo chocc + 3 ketul cis cake mcam2 perise ak bagi ahaa
saje bagi ghase..mne tau sedap nnt
dier order lagi ehehhe

erm sebelom terlupe...
aku jual utk seriyes buyer only
jangan buang mase aku n kaco aku time claz
n bile aku reply balik n tanya nak order ape terus senyapppp
at least kalo xnak reply laa balik, kalo xde kredit sngat
chat or msej me true fb or ym k
plissss okeh... aku banyak bende nak buat sem nehhhh
dengan project paper + asement + testtt + n subject yg memeningkan kepala
jangan bikin aku stress okehhhh


oklaaaa membebel xtentu pasal....
layan gambooooo
taddaaaaaa



**lupeee....da bagi kat kwan aku baru nak snap ehehehe***
walaupon xboleh nak chalange sifu saya.. tapi oklaa de gak yg sudi tempah ahhaaa... lepas neh nak try utk present weding kengkawan lak asik kawan je kawen..aku bile la plak ahahaaalagipon arituh baru borong mouldd lagi...huwaaaa xsukeee salah beli moulddddd, entah ape kepala wenggg sngat daa time tuhhhhh :(
oklaaaa cau cin cauuuuu

p/ss to cik n00ra, erm request ko utk buat door gift utk kawen nnt akan ku pertimbangkan ahhaaa.... sekrang berperang dengan MASA daaa

6 comments:

Ibu Aimy said...

wahh moon.. ok bangga saya.. ok la tu.. masyuukk Alhamdulillah.. moon saya nk beli mold kat US.. agak2 ada tak mold yg awak berkenan nnt bgtahu ok.. tapi price 19-22 la.

munn said...

ala malu tau puan... bkan kencang pun bisnes kcik2 je... nak lady bug bape?? bg la tnjuk gambar pn mne tau de yg bkenan di hati eheheh

A J U said...

mun nak tempah coklat leh????nak yg ade gmbr aku ...leh tak??

munn said...

lurzaruza~gile ke hape... i repeat blik pe yg puan pnah tulis... resepi n kaedah telah dbekalkan sila buat sndri hahha...

gilak laa tmpah gambo sndri doublee maa yumy tuh chargee

A J U said...

hahahaha...alaa aku nk bg kat org ...tak leh ke letak gmbr sendiri???

munn said...

boolayan ehehhe.. buat sndri laa beb... kalo nak tmpah kne mel gambo n buat pyment dlu daa