Tuesday, November 23, 2010

pizza hot hut again

har har har un salim bachik kehkehkeh
neh mmg kegilaan aku lagi sejak abis spm dulu
mana taknya ari-ari dok makan bende neh jee
almaklum ar lepas spm dulu sebuk sngat nak keje
dapat laa acik makan piza slalo
walaupon toping yg same...kedekut punye manager piza
jangan xtau piza neh terapi yg baik untuk diet hahaha
xpercaya?? aku keje sini n makan piza ari2 mmg seluar sume lngar xoxoxo
tp ble cont study balik...mule laa mengembang...stress kot ;p
oklaa layan gamba
**neh piza ciken supreme kot...siot xsedap neh adik ak punye selera daa... staf piza siap slah amik oder.. rase nak baling jee kat muke dier**
macam neh laa kot customer aku rase dlu kot... ak salah amik oder + kne mara kaw2... rase nak menagis n lari blik kg time tuh...wlaupon piza yg salah oder tuh boleh makan... tp seriusly xsedap ble da kene bamboo dengan akk senior yg hampeh...grrrrrr
**pepsi + sup mushr00m sejukkkk... hohh ilang m00d nak makan jerkkk**

**as usual...regular hart platter... arituh beli kat warta, haramm kot sedap..bile goreng kecutttt plak***

**walaupon sejuk tetap habisss ditelan... kata xmau membazir kan lelagi tekak jinn ;p**


**inih boyprenadik saya...xmau publish mukee...biarlahhh rahsia bak kata ct..gambo menunjukan style org kg makan piza gune tngan hahahaha**

oklaa sekian hasil repekan saya...
memandangkan sem baru bermula...so saya ada banyak masa n suke buang masa
dah dekat nak final nnt baru nak gelabah study n buat project paper
aiyoyooooo ntah bile mau berubah bahhhh....chiauuuuuuu

No comments: