Friday, September 3, 2010

study

hiksss da abiss gambo makan...
da lama xcite psal study2 neh... bukan apa makin lama makin bosan dengan life as a student neh
hopefully tahun2 terakhir dpat menyedarkan aku dari tidoo yang panjang huhuhu

emmm ari2 cite pasal makan bowink kan nnt
lagi2 belog lama telah diprivatekan hanya utk tontonan tuan tanah je eheheh
2 minggu aku lostt sume pasal study
masuk kuliah isnin arituh blur ajee... mengenangkan da jauh tertinggal
gagahkan diri jugak pegi lab... lect mengajo kat depan ak bantai men fesbukkk
ohh student contoh hikhikhik

musim2 dekat nak raya neh 2 3 ketul je student yang datang
kesian aku dengan lecture,,,berkibar2 nak ajar tp xde orang eheheh
sebaik laa ak da lama xattend claz...kalo tak sure ak pon macam cousemate2 ak
CHIPSMOREEE kejap ada..kejap xada ;p

test 1 dah pon berlalu... apa yang nak dikata...
ada paper yang ok.. n ada paper yang hancus + bungkus teruss
hohhh memang kene pulun kaw2 utk presentation n final exam
hurm mark untuk trade tadi pon da kuar... wah spoting plak lect tuh kali neh
borak2 ngan ak ... ohh xde laa ak scary sngat time claz dier hohoho
so far okla mark utk trade neh... ok aje... xcemerlang daa
sebaik nombor2 yang aku masukkn kan aritu mengena laa pulak...
dapt mark... ingat pangkah besar td hikhik
soklan senang sebab ak paham time lect ngaja...
tp xtau laa test ari2 blur aje... hurmmm boley punyeee
thinking positive n usaha lagi... yeahh i can do it hakhakhak :))

ohhh apa yang aku cuba karutkan neh.... I CAN DO IT???
macam kelaka aje bunyik... yeahhh i lost everything utk sem neh
kalo laa sekarang neh belom masuk week 7 sah2 ak xtand study... biar xgrad taun dpan
huwaaa makkkkkk nak balik kg tnam angur huhuhuh

ohh aku lupa...mark java aku brapeee?? huwaaa jngan laa terukkkk
boleh nangis guling2 tuh huhuh...:((

**************************************************
hurmmm ak cukup berangin dengan sorang minah neh
bajet bagus laa ye bile da continue master
amik seket ayat kawan aku... kalo takat amik master cost cikai2 xpayah nak belagak laa baiii
aku tau laa ak degree pon xabis2 lg neh...
bukan ke dunia neh sementara je...
ikut laa resmi padi... makin berisi makin tunduk kebumi
xkan ke mana ilmu tuh kalo xdimanfaatkan cik kak oiiii

setiap orang ada kelebihan masing2 ok...
xpayah laa nak kondem aku dekat fb dengan nasihat2 yg xrelevan dengan eco negara hakhakhak
aku tulis base on isu yang jadi lately neh... kalo ko xpercaye dengan kebenaran
sila laa buat cases study n ko akan tau kebenarannyaaa
~wahh ingat cases study sem 3 or 4 dlu mmg menakutkan, memenatkan, bengang laa... serik okeyy sebaik this paper got A... ilang penat lelah ak heheheh~

hohh da la cik munnnnn...ntah bile plak belog neh jd luahan perasaaan
kalo nak luah gak silaa ke sini
http://yangkosebuknaktaublogakuwatpe.blogspot.com/

peace no warrr ;p

No comments: