Friday, September 3, 2010

chocccc

nehhh kegilaaan baru ak hakhak
aku beli..aku buat...aku makan sensorang... aku jugak yang kembang
wahhhhh adik beradik aku xbape sngat laa ngan choc neh
incik z suke laa...so ak kasi dier je makan biar kembang hikhikhik

erm ak pon dapat buat neh mase dapat mc lame aritu
kalo x..xdenye ak buat bende2 neh sumee
memenatkan ok..lagi2 blan pose
haishhh coklat meleleh je siap nak jilat jari
hiksss sebaik tsedar yang aku tengah puase ;p

oklaaa...layan da picturee
baru sikit aku buat...cadang nak borong lagi laa
macam besh je buat2 neh..leh bg anak fruit ak chuby2kan lg badan tuh ahhaaaa

tadaaaaaaa



**ngee ak beli dark choc neh sebab mse 1st time try arituh hasilnya sngat manis tnpa cmpuran dark choc... hohh boley kene kencing manis gamaknyee ;p**

**hikss moulddd.... ade lg 2 3 kat umah ehehehe... ntah ape gile meroyan nak mengabihkan duir raye yg pak najib bg ehehehe**


**1st trial.... cornflake salut choc...kuih raye paling pemalas... tp dilises hakhakhak**



**hoh neh xtahan.... kene kutuk dekat fesbuk huhu...tacing den tp ketahuilahhh rasenye sangat mabeless smpai menjilat kaki ;p**


***neh la hasilnya... de 2 lg bekas tinggi tok raye punye... 1 bekas neh utk bg jerung2 adik brdik ak makan..ngee siap tag sifu lg smata2 nak soh ajor wat eskrem free kehkehkeh**
xsangka i okey abang n adik aku suke menyibuktolong
n membuatkan ak naik angin bilee dier boh warnee
comotttttttt..geram rase nak gigit je hohoh ;p
okk... tata titiii tituuuuuuu

No comments: