Saturday, September 4, 2010

si putih

kesayangan ku ahaahhhaaaa ;p
ngee saja tepek gambo kereta
bukan apo...macam lawa la pulak bile edit gune photoshop
ngeee blaja yg basic ajee... oklaa hasil dier kan..kan..kan

hurmm kenkadang ghindu gak ngan my sc00t tuh
da jadi tukun agaknya dekat kedai moto tuh hihihi
bayangkan da 3 minggu aku biarkan scoot tuh
bukan apa..trauma seyh bila ingatkan kejadian yang aku alami 2 weeks lpas
adoiii scary da mary bile kenangkan darah penuh 1 badan
rasa macam nak juall aje... tapi sayang oo
itulah harta 1st aku semenjak keje dekat sini
lagipon duit muka gune bisiswa pra U hakhakhak
bisiswa yang disalahgunakan ;p





apa yang aku boleh simpul n belitkan selama seminggu aku pegi memana naik kete adalah:~

sangat memenatkan!!!!
  • mana taknya dengan nak cari parking dekat bazar tuh... slalonye 3 4 kali psing bru jmpe parking...
  • lembab sbab kne panas mnyak bagai... padahal nak g upis yang sejengkal aje... xsempat abis satu lagu da sampai upiss..can u imagine macam mana dekatnya tempat kje aku hakhakhak...
  • same gak time pegi claz petang..nak mencari parking memang azab lagi2 aku neh slalo masuk lmbat ye laa da senior ada parut kene laa jd taiko hohohho
  • ostel xbagi masuk kalo xde sticker..ha gile meroyan parking kat luar n pagi2 kne kuar awal sbab takut guard clamp tayar..xke mlyang 50 hengget :((

oklaa merungut xabis2 ko neh cik munnnnn.... oklaaa chiauuu ;p

No comments: