Wednesday, September 15, 2010

chocc again

ahhaaaa....
sungguh tensii okey dengan belog neh
berzaman nak loading baru picture boleh tepek
hishhhh gerammmm ;p

oklaaa.... lately neh macam malas nak update jee
macam2 asemnt menanti tapi haram xgerak jugak
adehhh bohsannye dengan lifee macam neh
orang sibuk dengan entry2 raya
picture beratuss2 tepek dekat fb, belog... ak jee xde gambo kan hakhakhak
biar... ak da 24 so feling raye tuh mmg da outttt :))
*********************************************************

hurmmm keje aku dekat umah
bila agak2 clear aje means xde orang dtang serbu umah
ak dok kat dapur abiskan stok2 choc yang ak beli dlu
asah balik bakat xoxoxo
ilmu yang xdipraktikkn sia- sia nnt... lgponn aku suka bila aku buat
abis dimakan oleh anakjerungfruits aku
sampai xcukup2... eyhhh smpaikan ak tensi ngan budak neh
boleh nak bawak lari sume choc yg ak buat
yang xtahan tuh abg ak yg senget tuh
siap sugest kt budak neh... amik plastik masukkn choc neh
wth laa... mcam xtau slagi mau dier amik pastic besaq punyaa

buat untuk suka suka
penangan choc neh boleh ilangkan stress kot n lupakan terus macam xde asemnt yg menanti jee
tuh pasal asemnt aku xbgerak waka waka eiii o0o0oo
ngee tp bila kawan aku tetibe nak order
macam berat je nak buat... macam2 laa alsan nak mengelak ahhaa
tapi dier nak jugak.. so buatkan ajela
at least leh tmbah income buat belanja kawen

oklaa layan laa picture2 yang sempat ak snap
gune hp je... kmere pon tngall kan..so snap apa yg patut jee ;p


***neh ar oreo choc... yg xtahan tuhh da mandai wat munge2 kale pink gituu.... sblom neh comot jee.. nak makan pon xselere ahhaaa***


**choc2 colurful gitu..jngn xtau dalam dier de resbery...sodap smpai mnjilat jari kaki ahhaaa**

**neh je yg kawan aku order... 2 kotak tuh ak kasi dier rasa laa... siap de name g...yg xtahan ak nak buat "TQ ILA" hohh tensii sape ntah mkan urup T n Q ak ntah**

ngeee sebaik laa dier puas hatii.... telan laa
xke kembang ko nnt mkan choc neh ehehe...
aku buat pon bg orang makan je..xtjngkau akalku nak mengembangkan lg badan neh xoxoxoxo
da bnyak2 aku buat,,, baru arituh ak try rase oreo choc neh
ye ar ak rase sebab ak jual kat orang... kang rase xsedap bsalah lak aku alasan je tuh ;p
sodap gak...patut la bebudak soka :))
ilaa lenkali order laa lagiii ;p
make sure ak ade dekat kg laa....
almaklum ar dok ostel neh mne ade peti ais n bende2 elektrik tuh sume
meja study je ade...
meansss aku kene study sbab final exam da menanti h0h0h0
chiauuuu

2 comments:

Ibu Aimy said...

sedapp gak tuu ayat yang tak tahan tu.. haha

munn said...

hahha dah laa puan jngn bce n3 mngarut kat blog neh lg ;p