Saturday, September 4, 2010

notice



WISH U ALL "SELAMAT HARI RAYA " N PADA YANG MENGENALI DIRI INI AMPUN MAAF DIMINTA ANDAI AKU PERNAH MENGGURIS HATI KORANG.. AND PADA YANG XKENAL AKU AMPUN AR KALO ADE N3 MENGARUT YANG AKU TAIP TERKENE KAT KORANG HIKHIKHIk



hampir 24 tahun sambut hari raya dengan family... hurm xsabar nak balik kampung eehehehbile pulak nak sambut dengan orang baru hakhakhak


Kadang-kadang kita berdoa untuk KUAT, Tapi byk pula DUGAAN yang datang
Kadang2 kita minta CERDIK, tapi MASALAH pula yang bertandang
kadang2 kta minta KEBAHAGIAAN, tetapi HURU HARA pula menjelang

Dugaan menjadikan mental kita kuat.
Masalah menjadikan kita berfikir.
Huru hara menjadikan kita tabah.

SUBHANALLAH.. Betapa Hebatnya ALLAH itu, semuanya ada hikmah.. :))

2 comments:

Cik Bayan said...

selamat hari raya...ko banyak dose ngan aku,jangan lupa nangis2 mintak maap ngan aku yee

munn said...

slmat...slmat ari ghaye gak... xkose laa nak nangis.. air mata ak da abis ditangiskan mse ak xciden arituh eheheh...