Monday, January 17, 2011

oder choc comot

harharharharun salim bachik
yuhuuuuuuuuuuuuuuuu
aku dah agak pon akan comottt
time nak oder neh pikiq 10 kali gak
yela mane penah buat utk hntan kan
so bile mulut da gatal kate setuju... wajib laa buatt walaupon ending rase nak cmpak je choc dlam tong sampah hahaha..penat laa + rse nak mntah bau choc hikhikhik

ngee nehh laa aktiviti wekend aku
menyiapkan 2 kotak choc satunyee utk hntran tunang kwan aku
n satu lagi ade akak neh request utk diberi pada kawan dier yg akan kawen this week
liya n kak fizaa... ampunnnn xcntikkk pon huhuhuhu

kos lepass telah berlaku dlam pembuatan choc hhahaha
bile aku buat chocc konpem buku tolak tepi
padahal nak testt law yang bukan calang2 punye paper
berasap waa cakap nak hafal faktaa... mak aku siap smash agiii
bagus betol ko ngah bawak buku bnyak2 usik pon x!!! sentapp okehhh :((

xpe2..kate hati keringgggg
layannn laa picture yang cantik comott neh
kalo nak oder leh mel aku... m00nitubulan86@yahoo.com
or cntact me at 0136854 tekan2 xdpat whhahahaha ;p

**neh ktok utk hntraan si liya,,,, saya di m00nChoc geli gune name neh hahah mengucapkan selamat bertunang n cepat2 laa kawen aku nak makan nasik minyak ko hakhakhak**



**close up... jgan kate burukkk aku geget sekor2 nnt hahaha**

**neh utk makan2 jee... sume oren sebab yang choc lain da keras macam batuuuu ;p**


**neh plak second choc utk kak fiza bg kawan dier smpene pkhwinannye.. hopee bbhgia smpai akhir hyatt***



**whhahaha sifu aku katee sian si aimi tuhh comot je hikhikhik... perati2 huruf2 tuh da lain warnee,,, slah gune warne hikhikhik**




**neh aku buat bagi si jerung adik2 aku makan.. sodap kan heheheh**


**neh mlam sblom kawan ak btnang saje je bg budak2 neh... ladybug gemuk tuhh xcntik huwaaa**


ajue mintak maap laa ye... ak dah buatkn choc gune mould import gituu
rabak duit ptptn aku hikhikhik
tapi ko xde lak... kesiannnnnn hahhaha
nx time laa ye huahuahuah
oklaaaa saya sangat penat menaipp...
chauuu chinn chaauuuuuuuu

4 comments:

A J U said...

takpe aku tak kesah...
nnt aku pinjam mould import kat ko yer...aku pon cam nak buat gak...wakaka..tapi tak tau bile nak buatnyer....ngeeee

munn said...

boleh je...shari pkai rm10 hengget... dpat gak ak modal nak beli mould lain whahaahah

eja said...

oklah tu..kalau practice lebih lagi... baru leh perfect... :)

munn said...

thanks cik eja.. hopefully lebey cntik lpas neh heheh ;p